zondag 11 januari 2015

Test seks en hechting

Ik ben sinds een paar jaar lid van het Psychologie Magazine. Een hartstikke leuk tijdschrift met veel interessante weetjes over hoe wij mensen in elkaar zitten. Elke maand wacht ik dan ook met smart ongeduldig af op het volgende nummer. Daarnaast hebben ze een website waar je verschillende online trainingen kan volgen (niet gratis), waar je nog meer artikelen kan lezen en waar je heel erg veel interessante tests kan doen (wel gratis). Zo kwam ik daar de volgende test tegen die ik graag met jullie wil delen.

De test
Als je niet veilig gehecht bent aan je mannetje kan dat vroeg of laat op seksgebied aardig wat 
problemen gaan opleveren en dat wil je natuurlijk niet! Seks moet fijn, geil en lekker zijn. En het moet zeker géén hoofdpijn op gaan leveren. Via onderstaande link kan je testen wat jouw hechtingsstijl is en wat dat dan zegt over jouw seksleven. Het is een kleine test die maximaal drie minuten van je tijd in beslag neemt. Een kleine moeite dus om meer inzicht te krijgen over jouw seksleven.

>> Test seks en hechting <<

Natuurlijk heb ik de test ook zelf gemaakt en naar alle eerlijkheid ingevuld. Ik moet zeggen dat ik mijn uitslag beter vindt dan het Nederlands gemiddelde. Hoewel mijn afwijzende-vermijdende hechtingsstijl nog wel wat minder mag worden:-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten